Kosten

Maandelijkse vaste kosten :

347,00 euro (in de opstartfase betalingsregeling mogelijk)

Wat leveren wij voor dit maandbedrag? :

  • Het concept Ondernemen-tijdens-Schuldsanering.
  • Een bezoek- en correspondentieadres.
  • Een bedrijfsadviseur voor de begeleiding.
  • Boekhouding in Exact Online.
  • Salarisadministratie in Loon Salarissoftware.
  • Deponeren jaarrekening voor Kamer van Koophandel.
  • Periodiek aanleveren van balans en winst en verliesrekening.
  • Aangifte vennootschapsbelasting.
  • BTW-aangifte per kwartaal.
  • Loonheffing aangifte per maand.
  • Periodieke bespreking van de boekhouding.
  • Contact onderhouden met Belastingdienst/UWV en overige instanties.
  • Loonadministratie voor 1 medewerker.
  • Backoffice werkzaamheden.

Eenmalige investering :
Oprichtingskosten BV: 497,00 euro

Wat doen we voor dit bedrag? :
Oprichting van de Ondernemen-tijdens-Schuldsanering BV, inclusief de notariskosten.
Inschrijving Kamer van Koophandel.
Twee persoonlijke adviesgesprekken.

Exclusief:
Inschrijfkosten Kamer van Koophandel, eenmalig 50 euro.
Legalisatie handtekening bij een Notaris, eenmalig ca. 35 tot 75 euro.

Voor aanvullende documenten, zoals aanvullende schriftelijke verklaringen, aktes en overige afspraken bij de notaris en de accountant berekenen wij op offertebasis meerkosten.

Verplichting.

U bent verplicht om de boekhouding/loonadministratie door ons gelieerde administratiekantoor te laten verzorgen, zodat we ten allen tijde, bij eventuele vragen van de Belastingdienst en het UWV, volledig inzicht kunnen geven.

De hierboven genoemde tarieven zijn excl. BTW.